четвъртък, 31 май 2012 г.

НЕ ЗНАМ....

Не знам към какво
се стремя,
но стремежът ми
все повече се засилва!

Не знам какво
желая,
но желанието ми
не намалява!

Не знам за какво
мечтая,
толкова мечти
има в мен!

Не знам какво
търся,
но знам,
че ще го намеря!

По пътя ми,
дупките са все
дълбоки,
но аз ги заобикалям.

Храстите, с които
е обрасъл пътят
са трънливи,
но аз ги галя
и те, разнежени
от капките кръв,
покапали от дланите ми ,
се отдръпват
и ми отстъпват място,
за да мина.

Бури и дъждове
постоянно връхлитат
насреща ми,
но аз ги посрещам с радост,
защото те отмиват
прахта и потта от
дрехите ми!

Гръмотевиците
неспирно разкъсват
облаците в небето,
но за мен те са музика,
защото заглушават
писъците на демоните,
които вървят по петите ми.

Такъв е пътят ми!

А на къде ме води?
Не знам!

Но знам,
че когато го извървя,
на краят му ще намеря нещо,
което съм търсил
през цялото време
без да зная какво е!
И ще бъда щастлив!

Няма коментари:

Публикуване на коментар